Rapoo- It solutions & Corporate template

08-9372824

צור קשר

mazkirut@shiller.co.il

שלח דוא"ל

בשילר בכל הזמנים היה צורך בהובלות:
הובלת תוצרת חקלאית, הובלת אספקה לענפי המשק והשירותים או הובלת נוסעים.

בשנים הראשונות נרשם בסידור - עגלונות. הובילו בעזרת חמורים ופרֵדות, היתה זו עבודתם של רובינפלד וישראל ול בעיקר.
 
 על המשאית
 
 
 
מרים מילר, לאה פרשטנדיג וטובה קרומהולץ 

את ענף התובלה במשאיות אפשר לחלק לשניים: לפני אלי טמיר ועם אלי טמיר .
בשנות הארבעים כבר היו:
המוריס - משאית קטנה עליה נהג אברהם קמל.
אינטרנאש  5 KB - משאית עם סולמות עץ עליה נהגו: דובקו הוכנר, יוסקה אינציגר ודוד שרעבי.
בשנות החמישים נוסף האינרנש 7 KB - רכב גדול יותר מודל 48` עליו נהגו כבר רבים: מוטי גמר, אליהו ליברמן, שמעון ספיבק, יהודה רבד, נתן מיר ואמנון שטוסר.
אחר כך הגיעו:
הסופר וויט עליה נהג בעיקר דוד בן יהודה, נקנתה הסקניה - משאית סמיטריילר עליה נהג אמנון שהוביל מכולות, מטענים כלליים ותוצרת חקלאית.
בשנות השישים נקנה הפורד  עליו נהגו גם איקי אביבי ואליעזר מילר, נקנה  הליילנד הכתום להובלת פרי ומנחם שקד הוביל את הילדים בבדפורד לבית הספר בנצר סירני.
בשנת 1968 נקנה הליילנד האדום.
 
ה"סקניה" באסם - פורקים את גרעיני החיטה
 
 
 
סקניה, קומביין 780 - קציר חיטה
 
 
משנת 1975 עלה אלי טמיר על הליילנד הכתום ומאז לא ירד מן הכבישים. (אוטו זה נשרף בעת הובלת פרי לירושליים כשנהג בו דוביד.)
בשנת 1978 קיבל אלי לידיו את הליילנד האדום ששימש מעתה להובלת נוסעים וכן להובלת תוצרת חקלאית וסחורות.
בשנת 1984 נמכרה המשאית באלף שקלים ומתחיל עידן חדש: נקנתה מריומה - וולוו F - 7 דגם 1984.
מריומה שנקראת כך על שם החברה שבנתה את המרכב שֵרתה את אלי ואותנו נאמנה מאז ועד יומה האחרון.
קילומטרים רבים גמעו אלי ומריומה ברחבי הארץ ושניהם גאים בשלל עיסוקיהם: הובלת עופות לשוק ולמשחטות, אשכולות ושתילי בננות, בַּלות של קש וחציר לרפת, הובלת גלגלי טפטפות לגד"ש, שווק פרי שנארז בבית הקירור, טרקטורים למוסך, מיכלי אבוקדו, פרי מהפרדס, אספקה למטבח ולכלבו, מפירות המטע, עצים לנגריה, מכונת הכלים לחדר האוכל, דשא ושתילים לנוי, גנרטור לחשמליה, מכולות חומר גלם שנקנה עבור שילטקס, תוצרת גמורה למכירה, הובלת ילדים לבית הספר, מתנדבים לטיולים, טיולי ילדים וקייטנות, הצגות ובילויים לחברים ילדים ונוער. אין סקטור שלא נהנה מחסדיה של מריומה כשעוד היתה על הכבישים.
 
בשנת 1992 הופסקה הסעת הנוסעים (הגג נשאר תלוי בגן הירק) ואלי ומריומה התחילו לעבוד גם עבור קואופרטיב התנועה בהובלת סחורות. ביחד הובילו פרחים ושיחים לארמון הנסיכה נור בירדן, ביחד נסעו לארמון הנסיך חסאן עם שיחים ועצים של משתלת גבעת ברנר.
"בשנת 1999 מפעל שילטקס פורח ואני מוביל המון מכונות חדשות לשילטקס מנמל אשדוד.
בורי מבקש ממני לצמצם הובלות לענפים אחרים ולתת כתף להובלות הרבות שיש בשילטקס".
 
בשנת 2002 עקב תקלה במנוף המשאית לא ניתן יותר להוביל סחורות, בשנה זו הוקם משרד הובלה עם רשיון מוביל המסונף לתאגיד שילטקס ומאז הוביל אלי על המשאית השטוחה.
בשנת 2004 נקנתה מכולה להובלת סחורות, נעשה מנוי לכביש 6 ואלי מספיק את העבודה ביום של 12 שעות בלבד, ולא יותר.
המריומה כבר חגגה 20 כשאלי מטפח אותה יום יום, שתרגיש כמו נערה צעירה.
זוג צעיר.
 
המשך יבוא... 
 
 
המשאית של אלי 
  
 
והוא הגיע, מספר אלי (2015): 
עם פרוץ האינתיפאדה השנייה חלה ירידה זוחלת בכמות ההובלות של המפעל.
בשנת 2011 נמכרה המשאית לגרוטאות כולל המכולה המיוחדת ב-20000 ₪ לאחים בירגר מנס ציונה.
האבל היה כבד, אווירת נכאים שררה בקיבוץ.
המשאית עבדה בשילר 27 שנים.
מונה הספידומטר-1,200,000 ק"מ
לאור הנסיגה הזוחלת בכמות המשלוחים, עברתי לעבוד על המיניבוס של מושיקו היקר.
המיניבוס שבק חיים ויוסי ברקן קנה לי טנדר סגור גדול בשם פיאט דוקאטו.
בשנת 2013 מפעל שילטקס ניסגר וכולנו פוטרנו.
אני רוצה בהזדמנות זו להודות ליובל שטוסר שלקח אותי להוביל במשאית במפעל לוכסמבורג תעשיות בע"מ.
התחושה שאני יכול עדיין לתרום לכלכלת הקיבוץ מחזקת אותי מול האתגרים שאני צריך להתמודד כל יום.
 

shiller abc
ab מערכת הצבעות דיגיטליות הצבעה דיגיטלית אתר לקיבוץ קריאות שירות קריאות שירות